Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ Ο 26ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

 

Εκ νέου οδηγήθηκε σήμερα στον ανακριτή Ζακύνθου προκειμένου να απολογηθεί ο 26χρονος που δολοφόνησε τον 70χρονο πατέρα του, μετά τη χθεσινή 24ωρη προθεσμία που έλαβε, έχοντας στο πλευρό του αρκετούς κατοίκους του νησιού.

Ο 26χρονος κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος, με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα. Η ομολογία του ξεκίνησε στις 11 το πρωί και κράτησε για περίπου έξι ώρες.

Ο 26χρονος, έφθασε στο Δικαστικό Μέγαρο Ζακύνθου, συνοδευόμενος από τον δικηγόρο του κ. Παναγιώτη Κεφαλληνό.  Το χέρι του δράστη «όπλισε» η κακοποίηση που είχε υποστεί ο ίδιος, αλλά και τα δύο αδέλφια του, από το θύμα.

Πριν απολογηθεί ενώπιον του ανακριτή Ζακύνθου, προηγήθηκε η εξέταση, της ετεροθαλούς αδελφής του και ενός ακόμη άνδρα ο οποίος είχε καταγγείλει την κακοποίηση και την παραμέληση των παιδιών στο Χαμόγελο του Παιδιού.

Μόλις ολοκληρώθηκε η διαδικασία ο δικηγόρος του Παναγιώτης Κεφαλληνός, δήλωσε πως «ήταν μια συγκλονιστική από άποψη περιεχομένου απολογία» και ότι ο ίδιος είναι απόλυτα ικανοποιημένος από τον πελάτη του.

Στην απολογία του χαρακτήρισε τον πατέρα του «Κέρβερο» και μίλησε για την κόλαση την οποία βίωνε.
«Ο πατέρας μου ήταν Κέρβερος, με έδερνε συνέχεια όταν ήμουν μικρός.

Έδερνε συχνά και την μάνα μου γι’ αυτό και εκείνη τον χώρισε πριν από 16 χρόνια, όταν ήμουν 10 ετών» ήταν τα λόγια που επανέλαβε στο δικαστήριο και είχε πει και στην ομολογία του στους αστυνομικούς. 

Για την ημέρα του φονικού, ο 26χρονος ανέφερε: «Πήγα στο προκαθορισμένο ραντεβού με τον βιολογικό μου πατέρα, με το αυτοκίνητο της αδερφής μου από τον πρώτο γάμο της μητέρας μου.

Έβγαλα τις πινακίδες κυκλοφορίας και πήρα μαζί μου την επαναληπτική καραμπίνα που είχε στο υπόγειο ο νυν σύντροφος της μητέρας μου, που είναι και αυτός Έλληνας, όπως ο πατέρας μου ο ταχυδρόμος.

Κατεβαίνοντας από το αυτοκίνητο είχα ήδη τυλίξει το κεφάλι και το πρόσωπό μου με μια μπλούζα, ενώ στα χέρια μου φορούσα γάντια εργασίας για να μην ανιχνευτεί η πυρίτιδα, καθώς το είχα διαβάσει στο Διαδίκτυο.

Ο πατέρας μου καθόταν στη θέση του οδηγού ανυποψίαστος, ήταν βράδυ και δεν είχε καταλάβει πως ήμουν καμουφλαρισμένος». «Τον πυροβόλησα αμέσως από το τζάμι της πόρτας του, μόλις άκουσε τα βήματά μου και γύρισε να με δει. 

Είχα βάλει στην καραμπίνα εννιάρια σκάγια για πουλιά, αλλά ήξερα πως από κοντά έχουν θανατηφόρο αποτέλεσμα στον άνθρωπο. 

Τον πυροβόλησα συνολικά τρεις φορές στο πρόσωπο, στην καρδιά και στον ώμο. Ο πρώτος πυροβολισμός ήταν κατευθείαν στο πρόσωπό του, του έριξα περίπου από 1,5 μέτρο» συμπλήρωσε.

Ευρεία στήριξη από την κοινωνία της Ζακύνθου
Ο κόσμος που είχε συγκεντρωθεί έξω από τα δικαστήρια χθες αλλά και σήμερα εκφράζοντας την συμπαράστασή του στον 26χρονο, υποστήριξε ότι είναι ένα πολύ καλό και ήσυχο παιδί και χαρακτήρας, που δεν είχε απασχολήσει ποτέ την κοινωνία και δεν προκαλούσε ποτέ εντάσεις.

«Είσαι ο ηρωάς μας, είμαστε μαζί σου, είμαστε δίπλα σου να το ξέρεις» φώναζαν οι φίλοι του και τα αδέρφια του, περιμένοντας με αγωνία την απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα.

Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες στην ομολογία του στην αστυνομία δήλωσε μεταξύ άλλων:«Ο πατέρας μου ήταν Κέρβερος, με έδερνε συνέχεια όταν ήμουν μικρός, έδερνε συχνά και την μάνα μου γι’ αυτό και εκείνη τον χώρισε πριν από 16 χρόνια, όταν ήμουν 10 ετών. (...) 

Ήρθε στο δωμάτιό μου που κοιμόμουν μόνος μου αλλά δεν θυμάμαι παραπάνω και μη με ρωτάτε άλλο για αυτό το θέμα. Από τότε που πέθανε τον Οκτώβριο του 2010, από ανίατη ασθένεια – η τρίτη και τελευταία σύζυγός του, Ρουμάνα, πήγαινα συχνά και έβλεπα τα δύο αδελφάκια μου, που ζούσαν μαζί του.

Το ένα μάλιστα είναι αγοράκι 10 ετών. Κλονίστηκα μια μέρα που η εννιάχρονη αδερφή μου μού παραπονέθηκε πως πονάει στα γενετικά της όργανα. Και τότε αμέσως σκέφτηκα ότι θα κάνει τα ίδια και σε εκείνη.

Από τότε αποφάσισα πως αυτό το τέρας δεν θα πρέπει να συνεχίσει να ζει και να κάνει τα αδερφάκια μου να υποφέρουν φρικτά. Ήταν πλέον θέμα χρόνου να τον σκοτώσω…».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου