Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ

 

Θα μπορούσε να είναι μία πολιτισμική επίθεση, θα μπορούσε να είναι η επάνοδος του ΠΑΟΚ που θα έκανε τον Ολυμπιακό να τρέμει στο ελληνικό πρωτάθλημα. Δεν είναι, όμως, κάτι από αυτά. Ούτε έχουμε κάποια πολιτισμική έκρηξη -αν και δεν είναι και λίγα τα δρώμενα που πραγματοποιούνται στη Θεσσαλονίκη- ούτε ο ΠΑΟΚ είναι έτοιμος να φοβίσει τόσο πολύ τον Ολυμπιακό. Είναι κάτι άλλο. Είναι κάτι που έρχεται από πολύ μακριά.

Μιλάμε για το μετρό της Θεσσαλονίκης (ξανά και ξανά)! Το πιο σύγχρονο μετρό της Ευρ… Από τότε που ξεκίνησαν οι εργασίες (πριν διακοπούν, ξαναξεκινήσουν, ξαναδιακοπούν, ξανασυνεχιστούν) και έπρεπε να κλείσουν και οι δρόμοι σε κάποια σημεία της πόλης για τη δημιουργία των εγκαταστάσεων. Πρέπει να ήταν Αύγουστος του 2011, δεν είχα ακόμη έρθει να σπουδάσω στη «μυρωδάτη» πόλη που έκλεισε η οδός Δελφών μεταξύ Μάρκου Μπότσαρη και Πέτρου Συνδίκα (έτσι, ρε Σαλόνικα, τιμάς παλιούς ήρωες και δημάρχους). Και στα πρώτα εμπόδια ήταν αυτό το σημείο πάλι που κέντριζε το ενδιαφέρον επειδή εμποδίζει την κυκλοφορία των οχημάτων και αναγκάζει σε εναλλακτικές διαδρομές.

Κι έφτασε το 2014 τώρα και μαζί με αυτό ανοίγει μία λωρίδα του δρόμου! Φυσικά κίνηση προς μόνο μια κατεύθυνση, αλλά 2,5 χρόνια μετά ήταν κι αυτό ένα σημάδι. Μη δω κάποιο διπλοπαρκάρισμα κι εκεί γιατί μόνο αυτό έμεινε! Αναμονή τώρα λοιπόν μέχρι να ανοίξει όλος ο δρόμος, μέχρι να ανοίξουν όλοι οι δρόμοι στη Θεσσαλονίκη ή μέχρι να βρεθούν τα επόμενα αρχαιολογικά ευρήματα. Αναμονή μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο που, σύμφωνα με τις μαθηματικές γνώσεις ακόμα κι ενός 10χρονου, ισούται με την αναμονή για το πτυχίο μας! Και έχουμε ακόμα χρόνια για το πτυχίο, εδώ τώρα αρχίσαμε να περνάμε και μαθήματα!

Βέβαια εκτός από το ευδιάθετο της υπόθεσης υπάρχει και κάτι ακόμα. Μαζί με την κυκλοφορία έκλεισαν και τα μαγαζιά που βρίσκονταν πάνω στον δρόμο. Όταν άνοιξε η κυκλοφορία τα μαγαζιά αυτά παρέμειναν κλειστά… Φαινόμενο που παρατηρείται δυστυχώς σε όλα τα σημεία της πόλης που υπάρχουν λαμαρίνες του μετρό. Είναι αλήθεια πως με κλειστούς τους δρόμους δύσκολα πάει ακόμα κι ο πεζός. Να μην ξεχνάμε και την πολυήμερη (50-60 μέρες, νομίζω) απεργία πείνας που είχε κάνει ένας καταστηματάρχης πριν από λίγο καιρό λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε από το λουκέτο στο μαγαζί του.

Επόμενη στάση ΑΝΑΛΗΨΗ λοιπόν και όποια ακόμα γίνει καλοδεχούμενη. Το ξέρω. Φίλοι μου, στην Αθήνα μη φοβάστε! Το μετρό έρχεται και έρχεται με ταχύτητα φωτός. Απλά φροντίσαμε να του βρούμε πολλά εμπόδια διάθλασης στο, δρόμο του…(πω, πω, πως μιλάω έτσι, είπα για μαθηματικά, φυσική τι με έπιασε;)
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου