Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Ο ΝΕΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ

 

-Βασική μου αξία είναι ο Σεβασμός. Πρώτα του εαυτού μου, μετά των συνανθρώπων μου, της κοινωνίας, της πολιτείας, των δημόσιων χώρων κ.ο.κ.
-Έχω γνώση της καταγωγής μου και των τεράστιων ευθυνών που συνεπάγεται αυτή.

-Δεν επικαλούμαι κάθε τρεις και λίγο τους αρχαίους Έλληνες. Ειδικά αν δεν ξέρω την τύφλα μου περί αυτών.

-Δεν επικαλούμαι όμως ούτε και τη χριστιανική μου πίστη. Δεν με κάνει καλύτερο από κανέναν. Αν είμαι πραγματικά πιστός το δείχνω με τη στάση και τις πράξεις μου.

-Δεν θεωρώ κανέναν κατώτερό μου.

-Απορρίπτω μετά βδελυγμίας τη συνωμοσιολογία και τη θυματοποίηση του εαυτού μου και της χώρας μου.

-Δεν φοβάμαι τις τεχνολογικές εξελίξεις. Αντίθετα τις μαθαίνω, αν όχι τις δημιουργώ, για να τις χρησιμοποιήσω προς όφελος δικό μου και της πατρίδας μου.

-Δεν άγομαι και φέρομαι από δημαγωγούς και κήνσορες του πολιτικού βίου και του δημόσιου λόγου. Σκέφτομαι, ψάχνω και διυλίζω κάθε πληροφορία αντί να την καταναλώνω, υιοθετώ και αναπαράγω αμάσητη.

-Δεν προσποιούμαι τον ειδικό επί παντός αλλά ανατρέχω στη γνώμη ανθρώπων που εξειδικεύονται στον εκάστοτε τομέα.

-Δεν κάνω διαλέξεις σε όσους έχουν αντίθετη γνώμη από εμένα και δεν τους απαξιώνω-βρίζω σκαιότατα.

-Δείχνω τον πολιτισμό και την κουλτούρα μου σεβόμενος την προσωπικότητα του συνομιλητή μου.

-Μαθαίνω συνεχώς και δεν θεωρώ τον εαυτό μου αυθεντία σε τίποτα.

-Επιδρώ θετικά στην ομήγυρη κάθε ημέρα και με κάθε ευκαιρία.

-Προσπαθώ στην καθημερινότητά μου να είμαι χρήσιμος και ωφέλιμος παντού.

-Δίνω τον καλύτερό μου εαυτό όταν πρόκειται να βοηθήσω κάποιον.

-Αναγνωρίζω τη σημαντικότητα της δικής μου προσφοράς στην αλλαγή της πατρίδας μου.

 Στο μυαλό μου είναι πάντα τα λόγια του Νίκου Καζαντζάκη:

Ν' αγαπάς την ευθύνη.
Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.
Αν δεν σωθεί, εγώ θα φταίω.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου