Από
το 2008 έως και σήμερα χάνονται ετησίως 400 εκατομμύρια ευρώ από την τηλεοπτική
διαφήμιση, σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν κατά τη συνάντηση που είχε ο υπουργός
Επικρατείας, Νίκος Παππάς με τη
διοίκηση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων
Ελλάδος. Αυτό
σημαίνει ότι έχουν «εξαφανιστεί» περισσότερα από 3 δισ ευρώ από τη διαφημιστική
«πίτα» στα 8 χρόνια της ελληνικής κρίσης.
Κατά
τη διάρκεια της συνάντησης που έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας, ο κ. Παππάς
ανέλυσε το πλαίσιο εντός του οποίου σκοπεύει να κινηθεί η κυβέρνηση,
προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των ιδιωτικών
τηλεοπτικών σταθμών ώστε, μετά από 25 χρόνια, να λειτουργήσουν με επίσημη
άδεια. Από
την πλευρά του ΣΔΕ τονίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:
–Η διαφημιστική αγορά έχει, πλέον, περιοριστεί στα περίπου 180-200 εκατ. ευρώ
ετησίως, από τα περίπου 600 εκατ. ευρώ προ κρίσης. Τα όποια μεγαλύτερα μεγέθη
δημοσιοποιούνται είναι πλασματικά.
–Ο ΣΔΕ θεωρεί ότι η τηλεοπτική αγορά πρέπει να λειτουργεί με όρους αγοράς σε
συνθήκες ανταγωνισμού.
Επίσης,
η διοίκηση του ΣΔΕ χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη δημιουργία
μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media, ενώ τόνισε την ανάγκη να
προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος πριν αποφασισθεί ο τρόπος με τον οποίο, τελικά,
θα εφαρμοσθούν τα όσα προβλέπονται στο νόμο 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης.
Στη
συνάντηση, τον ΣΔΕ εκπροσώπησαν ο πρόεδρός του, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, η
Ταμίας κυρία Υβέτ Κοσμετάτου και η Γενική Διευθύντρια, κυρία Νερίνα Κομιώτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου