
Το μέγεθος της καταστροφής που έχει
υποστεί ο καταυλισμός-«πόλη» των 13.000 προσφύγων και μεταναστών στη Μόρια αποκαλύφθηκε
με το πρώτο φως της ημέρας. Το σύνολο του εκτός του ΚΥΤ μέρους έχει
καταστραφεί ολοκληρωτικά, ενώ το ίδιο έχει συμβεί και σε μεγάλο μέρος του εντός
του ΚΥΤ καταυλισμού, που συνεχίζει να καίγεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου