Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ NAVTEX ΜΕ ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΟΗΕ

 

Επιστολή στον ΟΗΕ με την οποία καταγγέλλει την Τουρκία για την παράνομη NAVTEX  με την οποία ανήγγειλε και πραγματοποίησε έρευνες  σε περιοχές της ελληνικής υφαλοκρηπίδας  επιδόθηκε από την μόνιμη αντιπρόσωπο της χώρας Μ. Θεοφίλη στην οποία επισημαίνεται ότι«

Διαβάστε Περισσότερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου