Επιστολή
στον ΟΗΕ με την οποία καταγγέλλει την Τουρκία για την παράνομη NAVTEX με
την οποία ανήγγειλε και πραγματοποίησε έρευνες σε περιοχές της ελληνικής
υφαλοκρηπίδας επιδόθηκε από την μόνιμη αντιπρόσωπο της χώρας Μ.
Θεοφίλη στην οποία επισημαίνεται ότι«
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου