Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΗ ΓΑΖΑ ΤΗ ΛΕΝΕ ΓΑΖΑ


Ιούλιος 2014. Η Γάζα. Παιδάκια νεκρά, παλαιστινιακά κασκόλ, celebrities που postάρουν την αντίθεσή τους, βιντεάκια με δημοσιογράφους που γλεντάνε κόσμο και τελειωμό δεν έχει. Δεν είχα αντιληφθεί εγκαίρως ότι ο μέσος κοινωνικά δικτυωμένος έλληνας είναι τόσο ευαισθητοποιημένος κοινωνικά. Με είχαν παραπλανήσει τα Candy crash, τα βιντεάκια της Πάολας και τα μπινελίκια στον Κατσουράνη και τη Βεργκάρα. Κι έτσι άρχισα να αισθάνομαι άσχημα.

Θα postάρω κι εγώ κάτι. Θα ψάξω να βρω κάτι. Τόσα έχει! Να ψάξω να βρω τι όμως; Κάτι υπέρ των Παλαιστινίων. Φαίνονται οι καλοί της υπόθεσης γιατί τους σκοτώνουν οι άλλοι τα παιδιά στις παραλίες και είναι και ωραίο αυτό το κασκολάκι το καρό. Ναι, ναι! Σίγουρα υπέρ των Παλαιστινίων. Οι άλλοι όμως; Τι τους έπιασε και ρίχνουν βόμβες σε μωρά; Και εκτός αυτού όταν πλακώνονται δύο άνθρωποι, κάτι δεν πάει καλά και με τους δύο, έτσι δεν είναι;

Κουράστηκα. Δεν τα μπορώ εγώ αυτά. Εγώ θέλω την ησυχία μου, τη δουλίτσα μου, την τηλεορασούλα μου, κανά ταβερνάκι και κανά ποτάκι χαλαρό το ΣΚ, καμιά μπάλα... τέτοια πράγματα. Δεν είμαι ρε πουλάκι μου κοινωνικοπολιτικά ευαίσθητος. Πότε όμως ρε φίλε ευαισθητοποιήθηκε κοινωνικοπολιτικά η Βασούλα η ψηλή, ο Αντωνάκης από το BALUX, o Αλέκος ο γαύρος και η Τατιάνα που δουλεύαμε μαζί service στο ουζερί στο Λουτράκι τρία καλοκαίρια;

Τι σκατά ξέρουν αυτοί από Μεσανατολικό και Γάζες, από πυραύλους και άμαχο πληθυσμό; Πού ξέρουν τι σημαίνει η λέξη «παράπλευρη»; Πού έμαθαν τη διαφορά μεταξύ Εβραίου και Ισραηλινού; Πότε στο διάολο έμαθαν εγγλέζικα επιπέδου BBC και καταλαβαίνουν εκείνον τον μυστήριο Άγγλο στις συνεντεύξεις του; Μου μπήκαν υποψίες. Υποψίες σοβαρές. Ρε μπας και μας πουλάνε μούρη με όλη αυτή την κοινωνικοπολιτική αριστεροκουλτούρα; Για να είμαι ειλικρινής, ψαρώνει κανείς αμέσως και κάνει like εύκολα.

Στο κάτω-κάτω πόσα likes πήρε το δικό μου post με τα δέκα καλύτερα γκολ του Χάμες Ροντρίγκεζ και πόσα της Βασούλας με τα ακρωτηριασμένα παιδάκια; Μ' έφαγε η Βασούλα μάγκες. Σε τι όμως έκαναν like όλοι εκείνοι που έκαναν like; Τι τους άρεσε; Το θέμα του post; Οι εικόνες; Ότι η Βασούλα ξεστραβώθηκε και ασχολήθηκε επισταμένως με το Μεσανατολικό; Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Στο κάτω-κάτω της γραφής, όμως, είναι ένας καινούργιος υπέροχος κόσμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου